Θεματική συνέντευξη Τύπου για τις άγονες γραμμές: Οι άγονες γραμμές ως μοχλός ανάπτυξης

Θεματική συνέντευξη Τύπου για τις άγονες γραμμές: Οι άγονες γραμμές ως μοχλός ανάπτυξης      Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης σε συνέντευξη...
Διαβάστε περισότερα

Ενεργοποιήθηκε η Β΄ φάση του Μεταφορικού Ισοδύναμου για το 2019

Ενεργοποιήθηκε η Β΄ φάση του Μεταφορικού Ισοδύναμου για το 2019 Ενεργοποιήθηκε σήμερα, Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2019, η πλατφόρμα υποβολής των αιτήσεων χρηματοδότησης για την δεύτερη φάση του...
Διαβάστε περισότερα

«100 χρόνια Λιμενικό Σώμα» Αναμνηστική Σειρά Γραμματοσήμων

«100 χρόνια Λιμενικό Σώμα» Αναμνηστική Σειρά Γραμματοσήμων Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία τιμούν το Λιμενικό Σώμα - Ελληνική Ακτοφυλακή που φέτος συμπληρώνει 100 χρόνια ένδοξης ιστορίας και προσφοράς,...
Διαβάστε περισότερα

Συνάντηση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννη Πλακιωτάκη με τον Πρόεδρο της ΟΛΠ Α.Ε. κ. YU Zenggang

Συνάντηση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννη Πλακιωτάκη με τον Πρόεδρο της ΟΛΠ Α.Ε. κ. YU Zenggang Την πεποίθηση τους για την ξεχωριστή σημασία που έχει τόσο για την...
Διαβάστε περισότερα

Συνάντηση Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη με τον Πρύτανη και Αντιπρύτανη Πανεπιστημίου Πειραιά καθηγητές Άγγελο Κότιο και Γρηγόρη Χονδροκούκη αντίστοιχα

Συνάντηση Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη με τον Πρύτανη και Αντιπρύτανη Πανεπιστημίου Πειραιά καθηγητές Άγγελο Κότιο και Γρηγόρη Χονδροκούκη αντίστοιχα Με τον...
Διαβάστε περισότερα
aleia Αλιεία

Η αλιεία αποτελεί βασικό κομμάτι της οικονομίας και της παράδοσης της Ελλάδας, η οποία διαθέτει τον μεγαλύτερο αλιευτικό στόλο στην Ευρωπαϊκή Ένωση...

διαβάστε περισσότερα
perivalon Περιβάλλον

Η προστασία και η αναβάθμιση του περιβάλλοντος γενικά και του θαλασσίου ειδικότερα συγκαταλέγονται μεταξύ των μεγάλων προκλήσεων τις οποίες αντιμετωπίζουμε σε ένα κόσμο γρήγορων εξελίξεων σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο...

διαβάστε περισσότερα
limania Λιμάνι

Οι Ελληνικοί λιμένες αποτελούν σταυροδρόμι τριών ηπείρων και βασικές πύλες εισόδου στην Ευρωπαϊκή Ένωση, συνιστούν παραγωγικές υποδομές ζωτικής σημασίας για την εθνική οικονομία και τις αναπτυξιακές προοπτικές της χώρας μας.

διαβάστε περισσότερα
dromologia Δρομολόγια Πλοίων

Για την ενημέρωσή του, το ενδιαφερόμενο επιβατικό κοινό μπορεί να απευθύνεται στην Πλοιοκτήτρια  εταιρεία ή στο Ναυτικό πρακτορείο.......

διαβάστε περισσότερα
nisiotiki politiki Νησιωτική Πολιτική

 

διαβάστε περισσότερα
e-ΜΗΤΡΩΟ ΠΛΟΙΩΝe-ΜΗΤΡΩΟ ΠΛΟΙΩΝ

Λήγει στις 15-9-2019 η προθεσμία υποβολής αίτησης για καταχώριση των υπόχρεων πλοίων

διαβάστε περισσότερα
 

Φ. Κουβέλης: «Δίκαιη ανάπτυξη για όλη την κοινωνία ή ανάπτυξη για τους λίγους»;

Φ. Κουβέλης: «Δίκαιη ανάπτυξη για όλη την κοινωνία ή ανάπτυξη για τους λίγους»;

Στο διακύβευμα των εκλογών της 7ης Ιουλίου αλλά και στη λιμενική πολιτική του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αναφορικά με τις υποπαραχωρήσεις δραστηριοτήτων σε δέκα μεγάλα περιφερειακά λιμάνια της χώρας αναφέρθηκε-μεταξύ άλλων-ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Φώτης Κουβέλης, μιλώντας στο ραδιόφωνο του ALPHA και στο δημοδιογράφο Χάρη Ντιγριντάκη.

 

Ακολουθούν αποσπάσματα της συνέντευξης:

 

----Για το διακύβευμα των εθνικών εκλογών

Φ.Κ «Το διακύβευμα είναι εάν η χώρα θα προχωρήσει μπροστά με μία προοδευτική πολιτική ή θα επιστρέψει σε μία νεοφιλελεύθερη πολιτική, η οποία δεν θα έχει κοινωνικό πρόσημο αλλά ούτε και το πρόσημο της δίκαιης ανάπτυξης. Τι σημαίνει δίκαιη ανάπτυξη; Επί των κυβερνήσεων των Κ. Σημίτη και Κ. Καραμανλή είχαμε υψηλούς δείκτες ανάπτυξης της τάξης του 4,8%-4,9%. Το ζήτημα είναι ότι επικαρπωτές αυτής της ανάπτυξης ήταν οι λίγοι. Όταν μιλάμε για δίκαιη ανάπτυξη, εννοούμε μία ανάπτυξη που τα χαρακτηριστικά της θα οδηγούν στο να γίνεται επικαρπωτής του αποτελέσματος η ίδια η κοινωνία και όχι οι λίγοι».

 

----Για τις υποπαραχωρήσεις δραστηριοτήτων στα δέκα μεγάλα περιφερειακά λιμάνια της χώρας.

Φ.Κ «Ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία των διεθνών διαγωνισμών στη βάση του εθνικού και του ευρωπαϊκού Δικαίου, έτσι ώστε να υπάρξουν επενδύσεις σε επιμέρους δραστηριότητες για τα λιμάνια. Άλλα λιμάνια προσφέρονται για την αξιοποίηση των μαρίνων, άλλα για ναυπηγεία, άλλα για εμπορικές δραστηριότητες και άλλα για σύνθετες δραστηριότητες. Με την παρουσία των Οργανισμών Λιμένων είχαμε τα πρώτα θετικά αποτελέσματα. Για πρώτη φορά δεν είναι ελλειμματικά τα λιμάνια μας, αλλά αντίθετα εμφανίζουν κέρδη».