Αρχική σελίδα » Ενημέρωση » Νέα » Επικαιρότητα » Χρήσιμα τηλέφωνα για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

Χρήσιμα τηλέφωνα για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

Εκτύπωση

20-08-2014


Τετραψήφιες τηλεφωνικές συνδέσεις που παρέχουν πληροφορίες για δρομολόγια πλοίων όπως :

-14541 του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά, ζωντανά όλο το 24ωρο, για αναχωρήσεις-αφίξεις πλοίων στα λιμάνια του Πειραιά, Λαυρίου, Ραφήνας.
-14944 ηχογραφημένες Τηλεπληροφορίες του ΟΤΕ.


Θέματα προστασίας καταναλωτή (καταγγελίες-παράπονα).

Γνωστοποιείται επίσης ότι το επιβατικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί για θέματα προστασίας καταναλωτή με:
-το Τμήμα Αγορανομίας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, στο τηλέφωνο 2104185451, εργάσιμες ημέρες και ώρες ή με το Γραφείο του Αξιωματικού Φυλακής του Α΄ Λιμ. Τμήματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, στο τηλέφωνο 2104102269 και Γραμματείας του Α΄ Λιμ. Τμήματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά στο 2104172675.
-το 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης, κατά τις εργάσιμες ημέρες από 09.00-15.00.
-Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση contact@yna.gov.gr