Αρχική σελίδα » Ενημέρωση » Νέα » Επικαιρότητα » Χρήσιμα τηλέφωνα για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

Χρήσιμα τηλέφωνα για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

Εκτύπωση

17-07-2007

1.Στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά λειτουργεί όλο το 24ωρο η τηλεφωνική σύνδεση 210-4147800, η οποία παρέχει ηχογραφημένες πληροφορίες για:

- Τις αναχωρήσεις-αφίξεις πλοίων, τηλέφωνα ναυτιλιακών πρακτορείων καθώς και άλλες χρήσιμες πληροφορίες.
- Τις υποχρεωτικές από το νόμο εκπτώσεις σε ειδικές κατηγορίες πολιτών (Άποροι, παιδιά, ανάπηροι-θύματα πολέμου και συνοδοί τους, αγωνιστές Εθνικής Αντίστασης, Άτομα με Ειδικές Ανάγκες, πολύτεκνοι, συνταξιούχοι ΝΑΤ).
- Τη δωρεάν διακίνηση των μονίμων κατοίκων των νησιών της άγονης γραμμής.
- Λοιπές τετραψήφιες τηλεφωνικές συνδέσεις που παρέχουν πληροφορίες για δρομολόγια πλοίων όπως:
- 14541 του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά, ζωντανά όλο το 24ωρο, για αναχωρήσεις-αφίξεις πλοίων στα λιμάνια του Πειραιά, Λαυρίου και Ραφήνας.(χρέωση από σταθερό τηλέφωνο € 0,89 - κινητό τηλέφωνο € 1,50)
- 14944 ηχογραφημένες Τηλεπληροφορίες του ΟΤΕ.
- Θέματα προστασίας καταναλωτή (καταγγελίες-παράπονα). Γνωστοποιείται επίσης ότι το επιβατικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί για θέματα προστασίας καταναλωτή με:
- το Τμήμα Αγορανομίας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, στο τηλέφωνο 210-4185451, εργάσιμες ημέρες και ώρες ή με το Γραφείο του Αξιωματικού Φυλακής του Α’ Λιμ. Τμήματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, στο τηλέφωνο 210-4102269 μέχρι τις 22.00.
- το 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης, κατά τις εργάσιμες ημέρες από 08.00-22.00 και Σάββατο από 08.30-15.00.
- Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στο Γραφείο Τύπου του ΥΕΝ, στην ηλεκτρονική διεύθυνση tidis@yen.gr

2. Υπενθυμίζεται ότι όλοι οι ανωτέρω αριθμοί τηλεφωνικών συνδέσεων είναι ενεργοποιημένοι και παρέχουν υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό.